چه فایده دارد این همه دویدن ... باید کمی اسود.....
اسود....اسود...
| پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 9:13 | مادر دختری| |
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 12:08
ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 12:08
ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 12:08
کاش می شد
| یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 17:4 | مادر دختری| |
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 12:08
در زمانه ای که همه برای لقمه نانی بیشتر یکدیگر را می درند.. از بهترین مکان زندگی به بدترین جای دنیا بروی و خود را وقف کنی... چقدر زیبا و تحسین برانگیز است...
خدایا به من هم کمک کن راه تو را و نزدیکی به تو را بیابم...
| سه شنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۶ | 9:14 | مادر دختری| |
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 12:08